Komunikační platforma IPEX je plnohodnotnou telefonní ústřednou s řadou pokročilých funkcí, včetně hlasového menu, routování příchozích hovorů, možností videokonferencí a dalších. Ve spojení s CRM však získáváte opravdu robustní platformu – všechny hovory jsou zaznamenány a máte tak přesnou historii hovorů s vaším zákazníkem, a to včetně nahrávek.

Váš telefon i zákaznické informace ovládáte z jednoho místa, nemusíte nikam složitě klikat a shánět informace. Pozor, vysoce návykové!

  • přijímání a uskutečňování všech volání v rámci aplikace CRM
  • směrování hovorů dle dovedností jednotlivých pracovníků firmy
  • příjem a odesílání textové zprávy
  • zaznamenávání komunikačního provozu u jednotlivých zákazníků
  • zpracování nahrávek telefonních hovorů k zákaznickým aktivitám
  • realizace komunikace z kampaní v CRM
  • přímo v průběhu hovoru si pořizujte poznámky, dávejte úkoly či informujte kolegy 

Chcete si telefonní řešení IPEX vyzkoušet? Vyplňte formulář a spojíme se s Vámi.